miercuri, 26 august 2009

Pastila minune

Da..

M-am apucat de treaba. Nu..nu de slabit..ci de scris..

Scriu despre diete (ciorba de varza, disociata, Montigniac, Monica Anghel, Mihaela Bilic, iaurt cu grisine, Weight Watchers, apa chioara, Catalin Crisan, pe grupe de sange, South Beach, Atkins, painea care nu te ingrasa, otetul de mere) si pastile (Super Slim pastila chinezeasca, Regenon, Xenical, Reductil, Viaredin, HerbaLife etc), despre shake-uri, despre calorii si kJ, despre lipide, glucide si proteine, despre pastilele cu Crom care iti scad pofta de dulce, despre postul negru, despre operatii (inele pe stomacele, gastric sleeve, gastric by-pass, balonase), despre aerobic/cardio/fitness/tae-bo/sauna/inot/bosu/pilates, despre masaje extrem de dureroase si ore intregi petrecute in tunelul cu 100 de grade, despre impachetari cu parafango, cu alge si namol din Marea Moarta cu un miros infricosator de hamsii imputite, despre ora optima pt jogging, despre cate tone de apa tre' sa bei ca sa elimini toxinele, despre clisme cu usturoi si cafea, despre mancatul dupa 6,8 sau chiar 2...si probabil k am uitat "cateva" gaselnite intr-ale slabitului...

Scriu despre toate astea pentru ca le-am incercat cam pe toate si pentru ca nici una nu m-a facut sa fiu o diva de 45 kg cu picioare perfecte, abdomen scobit si gratie de balerina.

Sa le luam deci pe rand...

7 comentarii:

  1. :) Mi se pare super ca te-ai gandit sa scrii despre cum NU merg toate chestiile astea.. poate se gasesc ceva copilite care dau peste postarile tale si se gandesc de doua ori inainte sa-si consume timpul, nervii si banii.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) foarte tare ideea! DAR! pot sa garantez ca 2 functioneaza!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Flavia: apa chioara si postul negru,nu? =))

    RăspundețiȘtergere
  4. exact! dar eu prefer sa ii spun regim a la Flavia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ah si impachetarile cu ciocolata functioneaza pt celulita :) le-am utilizat eu acum doi ani. pastile as vrea din suflet sa iau dar mi super mega extra terra frica :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo! Foarte tare ideea blogului :D Astept un post dedicat orezului expandat :*

    RăspundețiȘtergere