joi, 27 august 2009

Ziua 0


Cica nu e bine sa incepi de luni, de la 1, de la luna noua etc. Asa ca maine e ziua ideala: vineri, 28.08, fara luna noua! De maine testam tot ce se poate/nu se poate in materie de slabit. Sa vedem ce iese..

Prima cura: celebra Ciorba de varza. Cu toate ca nu mai este in "trend" ca prin anii '90, inca se gasesc domnisoare dornice de o silueta impecabila care sa o tina.

Dupa o informare asidua pe toate site-urile si forumurile specializate in diete, am gasit urmatoarele:
-pe vremuri se tinea isteric: numai ciorba toata ziua, adica: cateva cepe potrivite, 2 ardei grasi, 1 varza medie sau 2 mai mici, 2 cutii de rosii in bulion, sare si piper dupa gust, frunza de telina, ardei iute

-astazi dieta e updated(probabil au crapat femei mancand numa' varza) asa ca in fiecare zi ai voie sa mananci fructe/legume/carne/orez dupa un ritual extrem de bine stabilit. Pare ceva mai sanatoasa asa si..evident..mai usor de tinut.

-cica poti sa slabesti 5-7 kg in 7 zile daca esti capabil sa o tii.

-nu ai voie sa tii mai mult de 7 zile. Mda..parca ar fi omeneste posibil sa mananci mai mult de 7 zile asa ceva:


Ma cam scarbeste gandul ca va trebui sa mananc zeama asta 7 zile. Urasc legumele(ardeii si ceapa imi provoaca greata eterna si nici varza nu ma consoleaza) iar ciorba este supliciul suprem. M-am hotarat chiar sa fac un studiu despre cum omoara ciorba oamenii in timp. Poate iau Nobelu'.

Mai multe detalii tehnice despre Ciorba de varza nu am gasit..sper sa ma lamuresc singura si sa va dau si voua din "inteligenta " mea in materie de nutritie.

Am plecat la shopping: varza, ardei, ceapa, rosii. Bleah..bleah..de mii de ori bleah!

P.S: deschid un poll pt cura de slabire de saptamana viitoare. La comanda clientului. Ca sa ma documentez din timp..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu