vineri, 28 august 2009

ziua 1 vine dupa ziua 0

Din pacate...
Azi pe langa Ciorba de varza am avut voie fructe.

Pe scurt prima zi de ciorbalau:
-trezit: ciorba nu e facuta..super..cafea si multe tigari in loc de supa..si 2 smochine proaspete
-pranz: ciorba nu e facuta..tigari, tigari si 1 l de apa
- 2 smochine crude
-ora 16:00 prima farfurie de zeama: nu stiam k maica-mea poate sa gateasca atat de prost!! Totusi..am mancat 2 farfurii pentru k altfel lesinam(am scos ardeii si bucatelele de rosii..oribil!)
-ora 18:00 am trisat deja: 1 pahar de cola(de plastic..paharul, nu cola) si un capucinno. ma simt prost..mi-e rusine de mine..nu sunt capabila sa tin nici macar 12 ore de cura..imi trece repede..deja m-am auto-iertat
-ora 21:00 a 3-a farfurie de ciorba si vreo 5 tigari k sa nu incerc home-made Tiramisu(sunt sigur ca pe asta nu l-a ratat maica-mea)

Concluzie: vreo 2 l de apa, 3 farfurii de ciorba, 4 smochine si 1 pachet de tigari

Fuuuug..ies in lume k altfel risc sa ma abandonez in bratele frigiderului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu