luni, 31 august 2009

Eins, zwei, drei


Zilele zwei si drei ale diete distrugatoare de creier.
Ziua 2(sambata):
-ai voie legume si seara un cartof fiert cu unt.
-infometare clara, urasc legumele si nu le pot manca goale
- 5 ore la bazin mi-au supt creierul si burta..noroc k am baut cate o gura de Nestea pt ca altfel nu as fi fost capabila sa inot vreo 20 de ture de bazin (AquaArena)
- premierea de seara: cartoful, a fost divin..am inlocuit untul cu iaurt..I felt human again!!!
- jumate de sticla de vin si mai ceva alcool la party

Scientific:
- e o aberatie sa mananci un cartof seara, glucidele alea nu-si au locul la 21. Daca l-as fi mancat la pranz as fi avut energie pt inot si pofta sa mananc orice ar fi scazut cu mult. Aberant!
- Nestea-ul pe care l-am baut a avut mai multe calorii decat o oala de ciorba. I know..dar sunt si eu om..
-Alcoolul de seara mi-a triplat numarul de calorii. Daca vrei sa tii asa o dieta, cel mai bine e sa te izolezi in casa si sa arunci orice tentatie din frigider!

Cravings: pt orice..nu pot sa insir aici zecile de pagini de meniu care mi-au trecut prin cap..

Ziua 3(duminica):

- ciorba + ciorba+ legume si fructe
- am dat-o in bara, am crezut ca am voie si cartof..ERROR: orice leguma mai putin cartoful!!
- fructele le-am mancat sub forma de suc proaspat stors. That was yummy!
- legumele au fost : Brocoli si..Brocoli. Conopida cu par si atat.
- bineinteles ca a trebuit sa o dau in bara!!! a trebuit sa gust gemul de smochine!! sunt totusi pe jumatate nevinovata pentru ca 1. aveam voie fructe si 2. gemul era facut cu zaharina.
- nu ma simt capabila sa gandesc sau sa ma misc. Daca esti intr-o perioada stresanta(sesiune de ex) nu cred ca e cea mai geniala idee a ta sa te apuci de dezintoxicarea organismului si supradozarea cu varza!!

Scientific: Brocoli e plin de vitamine(C, B), minerale(Calciu, magneziu, zinc, fier,seleniu), are proprietati antioxidante, cardioprotector, imunostimulator etc. Suna bine..cica daca mananci o cana de brocoli fiert Calciul se absoarbe mult mai bine(din cauza Vit C) si e excelenta o cura de Brocoli toamna.
Ziua 4(luni):
mai spre seara..caut pros and cons ale oamenilor de stiinta!


4 comentarii:

  1. vai mi-ai facut asa o pofta de broccoli cu unt :))) acum ma duc sa imi cumpar :) succes la cura draga peli! te sustin de la distanta. o sa incerc si eu sa tin cu tine cred, poate de sapt viitoare :) eu as alege aia cu grisine si iaurt. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. andre, ti-am zis, aia cu grisine e a definite NO NO. carbohidrati bad, si iaurt = diaree exploziva.
    peli, te inteleg. eu sunt fana fructelor, legumele imi omoara sufletul! oricum cea mai buna e apa chioara, am zis!

    RăspundețiȘtergere
  3. @andreea i'm so proud!!am reusit sa fac pe cineva sa-i fie pofta de ceva sanatos..e premiera intergalactica! Si da..si eu as tine-o pe aia cu iaurt si grisine..mor de pofta!!!

    @Flavia: crezi ca varza e visul tranzitului?

    RăspundețiȘtergere
  4. visul tranzitului :)) that is funny :)

    RăspundețiȘtergere