joi, 10 septembrie 2009

El sueno de la razon produce mostruos


Pentru cei mai putin telenovelisti sau Barcelon-isti: Somul ratiunii naste monstrii.

Monstrii infometati, lihniti, dornici de o pizza cu extra mozzarela, de un frappe cu inghetata, de mamaliguta cu branza extrem de sarata si smantana, de fornetti cu telemea, de Dots cu cioco extra-dark, de Toffifee, de inghetata de la Zanoni, de la Timi's sau de la Delta(BEST de capsuni sau almond), de martipan adus de la nemti, de spuma de zmeura, de rauri de Cherry Coke, de Rai de Murfatlar, de pui cu sos dulce-acrisor facut de chinezi, de Kartoffel, de prajitura cu branza dulce si stafide, de salata de fructe, de topping de cioco de la Nesquick, de saorma si aripioare picante de la KFC. De double chocolate muffin si cafe latte cu almond syrup de la starbucks. De orez cu lapte si o tona de scortisoara, de....de orice!

Monstrii se hranesc cu sana, kefir, iaurt cu bifidus actiregularis, lapte batut, iaurt cu 0% grasime sau iaurt gras, Danone Cremosso..Fuck the yoghurt!

P.S: Si urasc acul cantarului(vorba vine ac..ca e digital). Urasc ca nu imi insenineaza diminetile cu 100 de grame in minus.


7 comentarii:

  1. insiruirea aia de la inceput e de-a dreptul ... monstruasa :P muahahahahh.

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai distrus cu Dots alea! yecs :( in rest... numai de bine! spor

    RăspundețiȘtergere
  3. O intrebare: nu te-ai gandit sa mergi totusi la cineva avizat? Un nutritionist de exemplu? Poate iti scoate din cap prostiile auzite de pe la "cineva", citite "undeva". Nu te-ai gandit ca dietele sunt ok, dar doar folosite cu cap si in urma unor indrumari de specialitate? Drept ca net-ul si ziarele sunt mai la indemana. Dar ceea ce faci tu e o porcarie. Imensa. Drept dovada acele grame in minus pe care NU ti le arata cantarul. Ar trebui sa iti dea de gandit... Plus ca nu cred ca esti in masura sa recomanzi diete si regimuri doar pe propria-ti experienta. Daca ai fi fost, ai fi tinut cont de riscuri si de faptul ca fiecare organism e diferit si trebuie "analizat" inainte de decizii de tipul asta.
    Tie: spor. Cititoarelor tale entuziasmate: putin mai multa minte in capsor si daca vreti regimuri, consultati un medic.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.Well..Anonimul meu drag..Cum sa iti explic? Daca ai fi citit primul post, ti-ai fi dat seama ca parerea mea este asemanatoare cu cea expusa de tine aici. Curele acestea sunt imbecile.. Tot ce imi doresc este ca cititorii blogului sa realizeze acest lucru.

    2. Nutritionistii din orasul meu nu mi se par profesionisti. Daca totusi cunosti vreunul mai destept..anunta-ma.

    3. Nu recomand diete. In ceea ce priveste "masura pe care o am", sunt studenta la medicina..asa ca..mai stiu si eu cate ceva dupa 4 ani de faculta.

    4. Citioarelor mele..repet: mancatul sanatos e the king! Sper ca dupa ce incerc toate dietele posibile sa ajungem impreuna la concluzia asta si sa ne indreptam atentia catre mancatul rational!

    5.Very easy to judge,ha?

    RăspundețiȘtergere
  5. cititoarele tale entuziasmate au minte in cap sa decida pentru ele si pe langa asta citesc si cu atentie ce vrei tu sa faci si sa spui aici.
    oricum ,trebuie sa marturisesc ca m-a impresionat ingrijorarea ei/lui si faptul ca te-a indrumat si ne-a indrumat spre un medic avizat. it's good to see that people still care about other people!!! (pt ca de asta ai dat commentul, nu e asa anonimule? nu pentru ca ai vrut tu sa pari destept intr-o mare de proaste, ci pentru ca iti chiar pasa!)jos palaria! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, corect :) Fara intentii negative...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioi tu, dar mie mi se pare chiar uber cool saptamana de grisine cu iaurt. As manca toata viata numai asa ceva!!! De fapt, daca ar fi sa-mi iau ceva pe o insula pustie/in caz de uragan/cutremur/apocalipsa mi-as lua un geamantan cu iaurt si grisine.

    Eu astept rezultatele.
    In plus asta cu Montignacul ma gandeam sa-l incerc si eu, cu regimul disociat. Si nu ca sa slabesc.... bleah, o sa ma fac uscatura, ci pentru detoxifierea organismului si ca sa am un regim cat de cat disciplinat, si mai ales sa incerc sa-mi fac un program mai non haotic decat cel din ultimele 3 luni.. sa dorm corect si sa fac un pic de sport. Cred ca asta e de fapt cel mai greu... nu ce manc. Ah da, si sa gasesc vointa si motivatia sa-mi gatesc EU.

    RăspundețiȘtergere